Помилки при покупці побутової техніки

УНИКАЙТЕ ПОМИЛОК ПРИ КУПІВЛІ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ

Купівля побутових приладів – відповідальна і завжди радісна подія, адже, так чи інакше, ці речі рятують нас від домашніх турбот або розважають, в загальному, роблять наше щасливе життя ще краще. Звичайно ж, ми не хочемо в обмін на наші кровні зароблені кошти отримати браковану річ. Навіть тріснутий кухлик з недорогого сервізу псує настрій, а телевізор або пральна машинка, це вже серйозніше, тому і до вибору треба поставитися відповідно.

Пробіжіться по просторах інтернету, знайдіть інформацію про те, які марки необхідної вам техніки зараз популярні на ринку, які бренди якісніше, ціновий діапазон і т.д. Для себе складіть список: яка фірма сподобалася, цінова категорія, який набір функцій необхідний. Саме останній пункт дуже важливий. Наприклад, ви хочете придбати мікрохвильову піч. Визначтеся, як часто ви нею будете користуватися, який обсяг необхідний, збираєтеся тільки підігрівати / розморожувати продукти або хочете випікати в режимі конвекції, гриль і т.д. Адже якість не залежить від набору функцій, три їх або двадцять – значення не має. Різниця лише в ціні. А якщо ви хочете найостанніше і модне, незалежно від того, треба вам це чи ні, то приготуйтеся витратитися. І, навпаки, не поспішайте купувати найдешевші бренди, пам’ятайте про прислів’я «скупий платить двічі».

У магазині обов’язково скористайтеся допомогою продавця-консультанта. Не покладайтеся повністю на його думку, а лише задайте ваші запитання: країна-виробник, режим роботи, набір функцій, споживана енергія, термін експлуатації, гарантійний термін і т.д. Справа в тому, що часто консультанти «допомагають» придбати вигідний їм товар, тобто той, за який вони отримають бонус, іншими словами «коефіцієнтний».

Визначившись з вибором, попросіть продавця принести вам новий зразок, бажано ще не розпакований. Не ведіться на вмовляння взяти «останню одиницю» з вітрини. Перевірте техніку на предмет подряпин, тріщин, сколів, попросіть продемонструвати у включеному режимі, у випадку з телевізорами і ноутбуками перевірте наявність битих пікселів і повноту комплектації згідно з документацією. Звичайно, якщо ви поспішаєте, це можна зробити вдома, і в разі виявлення недоліків повернути товар протягом двох тижнів. Однак немає гарантій, що продавець не засумнівається в ваших словах, і не відправить куплену вами річ на експертизу. Пожалійте свої нерви і гроші, приділіть кілька зайвих хвилин на перевірку на місці, щоб уникнути таких неприємних нюансів.

Зверніть особливу увагу на гарантійний талон, щоб він був правильно заповнений. Фірмовий гарантійний талон повинен містити наступну інформацію: друк продавця, його розпис, гарантійний термін, дата продажу, адреси сервісних спеціалізованих центрів. У разі відсутності одного з перерахованих вище елементів в гарантійному талоні продавець, в разі поломки, має право взяти з вас плату за ремонт побутової техніки. Обов’язково вимагайте чек, в якому повинна бути вказана марка товару, що купується, сплачена вартість і дата.

Будьте пильні і відповідальні при купівлі побутової техніки, і це позбавить вас від багатьох небажаних клопот.

0 0 голосів
Article Rating
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Комментарий
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі