Ремонтувати або купувати нову техніку

РЕМОНТУВАТИ ТЕХНІКУ АБО КУПУВАТИ НОВУ?

Це питання завжди хвилює нас в ті моменти, коли наші незамінні помічники приходять в непридатний стан. Звичайно, хотілося б заощадити на покупці нового агрегату і відремонтувати старого доброго друга. Однак, так чи це просто, знайти хорошого фахівця, майстра своєї справи? Як показує негативний досвід, може так статися, що будуть і кошти витрачені, і техніка залишиться невідремонтована, а в гіршому випадку, зовсім виявиться непридатною до ремонту після золотих ручок «чудо-майстра».

Отже, щоб знайти хорошого ремонтника, попередньо перегляньте всі можливі варіанти в вашому місті в Інтернеті. Зверніть увагу, чи є в оголошенні адресу майстерні, а не тільки телефон. Відсутність офісу як такого наводить на не найприємніші думки. А як же гарантія? Це перше, що необхідно взяти на замітку.

Також не варто спокушатися на самотні оголошення по ремонту побутової техніки на абсолютно далеких від сервісного профілю сайтах. Відразу зрозуміло, що високою кваліфікацією тут і не пахне. Справжні професіонали публікуються і рекламуються на спеціалізованих сайтах або друкуються в місцевих газетах. Також можна почитати відгуки про ту чи іншу фірму в відповідних розділах.

Вартість ремонту не може бути занадто заниженою, а також занадто завищеною. Ціна складається з послуг майстра, вартості запасних частин, витрат на діагностичні послуги, податок і т.д. Тому, відповідно, чарівна ціна «за копійки» таїть в собі каверзи. Часто трапляється, що несумлінні компанії приховують вартість, а після ремонту повідомляють накручену суму за послуги. Професійні майстри завжди перед початком робіт обумовлюють вартість діагностики, далі обговорюються наступні моменти: чи потрібно замінити деталь або можна за додаткову плату починити стару, скільки це буде коштувати.

При цьому майстер може запропонувати на вибір кілька дешевих і дорогих варіантів покупки запасний частин і пояснити всі переваги та недоліки таких.

Попередньо варто довідатися про термін гарантії на ремонт, який видає організація. Як правило, гарантія на виконані роботи становить кілька місяців, а на запасні деталі – кілька років, в залежності від заводу-виробника. Без папірця – ви комашка. Завжди вимагайте спеціальний документ з печаткою про гарантію і підписом відповідальної особи. Тільки це дасть вам право в разі чого вимагати повторний ремонт або заміну деталей.

Найнадійніший варіант – це офіційна сервісна служба. Однак не найдешевший … Але Закон про захист прав споживача не діє на приватних «підпільних» майстрів, і ви не зможете закликати їх до відповідальності.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментарий
Inline Feedbacks
View all comments